Profesionální tvorba webů

Vytváříme spektrum webových prezentací a aplikací použitelných v různých oblastech marketingu, správy a sdílení dat, přesně dle požadavků každého klienta. Klíčovou součástí projektů je moderní administrační rozhraní CryoADMIN, umožňující pověřené osobě efektivní, rychlou a přehlednou správu obsahu webové prezentace či aplikace. Na rozdíl od naší konkurence nevyužíváme polotovary a šablonové systémy třetích stran, ale máme vlastní dlouhodobě vyvíjené administrační rozhraní. Není tedy problém realizovat jakékoliv úpravy před i po předání projektu v rámci servisu a technické podpory.

Moderní weby lze optimalizovat pro různé druhy mobilních zařízení, tzv. responsibilní weby. Takto upravený projekt může využívat 100% šířky mobilního zařízení (tablet, mobilní telefon a to na výšku i šířku) a zobrazovat informace stále dosti veliké na přečtení bez nutnosti zoomovat danou oblast. Společnost Google od poloviny 4/2015 takto zpracované weby priorizuje.

Klíčové prvky námi realizovaných projektů

  • Individuální přístup a kalkulace projektu zdarma
  • SEO optimalizace v ceně webu
  • Profesionální administrační systém CryoADMIN
  • Každodenní monitorování hostingu a domén
  • Cenově dostupné řešení bez skrytých poplatků
  • Komunikace s různými informačními systémy
  • Realizovány weby ve více než 8 jazykových mutacích
  • Drobné úpravy v době životnosti projektu ZDARMA

Typy webových projektů▾▼▾

  • Webové prezentace

    Webová prezentace je základním produktem zahrnujícím individuální grafický design webu, přehledný administrační systém CryoADMIN s konkrétními moduly dle specifikace projektu. V administraci je možnost formátování textu ve WYSIWYG editoru, modul správy obrázků, souborů nebo videí. Máme připravenu řadu standardních administračních modulů využitelnou pro správu obsahu webových stránek, které později upravujeme každému klientovi na míru. Do obsahu stránek lze automaticky integrovat aktuální obsah ze služeb třetích stran (Facebook stream, Youtube, Vimeo, Instagram, atd.)

    Příklady realizace webových prezentací

    • online publikační systémy, blogy
    • internetové fotogalerie, videogalerie
    • firemní prezentace
    • webové katalogy produktů
  • Internetové obchody

    Internetový prodej zboží či služeb je pro řadu firem hlavním prodejním kanálem nebo zajímavou možností rozšíření nabízeného portfolia služeb pro své zákazníky. Realizovali jsme již řadu internetových obchodů s různým sortimentem zboží. Eshop je skrze administrační rozhraní plně pod kontrolou klienta s možností definovat zboží v katalogu, sledovat a informovat o změně stavu objednávky klienta na jeho email, rozesílat reklamní emaily apod.

    Internetový obchod může

    • automaticky získávat informace o zboží od svých dodavatelů
    • používat platební agregátory jako např. PayU
    • stahovat či zadávat data do firemního účetního software
    • automaticky stahovat platby z internetového bankovnictví
    • generovat statistiky o platbách a stavu zboží
    • poskytování dat pro internetové porovnávače Heureka.cz, Zbozi.cz
    • implementace Google Ecommerce a Google Merchant Center
  • Firemní aplikace

    Pokud firma řeší svou interní agendu pouze na lokálních firemních počítačích, může mít majitel či zaměstnanci pořebu k datům přistupovat i z jiného místa mimo běžnou pracovní dobu. Zaslat informace svým klientům o stavech jejich zakázky popř. kontrolovat stavy objednávek, sdílet kontaktní údaje klientů firmy se svými kolegy atd. Implementace CRM systému (Customer Relationship Management = systémy pro správu vztahů s klienty) je jednou z cest zvýšení efektivity společnosti i díky dostupnosti dat 24/7. CRM může generovat personalisované PDF dokumenty, online vydávat faktury, úkolovat jednotlivé zaměstnance či sledovat stav splnění zadaných úkolů. Vzhledem k obsahu citlivých údajů doporučujeme používat SSL certifikát pro šifrování komunikace.

    Příklady běžně používaných modulů CRM systému

    • databáze zákazníků a kontaktních údajů
    • správa zakázek a sledování stavu zakázek
    • fakturační systém
    • kalendář událostí
    • přehled konkurence
  • Webové aplikace na klíč

    Mezi běžné požadavky patří vývoj modulů administrace CryoADMIN pro konkrétní činnost firmy či jednotlivce, které mohou být implementovány samostatně i v rámci připravovaného či již existujícího webového projektu. Tyto moduly mohou být vhodné pro web, eshop ale nejčastěji se realizují jako součást CRM systémů.

    Příklady realizovaných modulů na klíč

    • generování personalisovaných jídelníčků
    • online fakturační systém
    • sledování časové osy projektu s jednotlivými úkoly
    • datamining, filtrace a export dat
    • online průzkumy na míru

Návrh webového projektu krok za krokem▾▼▾

  • Poptávka webu

    Na začátku nového projektu stojí potřeba prezentace vlastní firmy, prodávaného zboží, vlastní osoby či názorů veřejně na Internetu. První krok, najít důvěryhodného dodavatele webové stránky či aplikace, jste právě učinili a pokud jste pevně rozhodnuti, neváhejte a kontaktujte nás.

    Poptávka webu v bodech

    • diskuse s klientem nad novým projektem
    • sepsání prvotních přání a požadavků
    • seznámení s problematikou obsahu prezentace
  • Analýza & kalkulace

    Základním pilířem projektu je přesná specifikace požadavků klienta sepsaná v bodech. Tento dokument je později závaznou součástí smlouvy.

    Analýza a kalkulace webu v bodech

    • specifikace obsahu projektu (struktura menu, texty, obrázky, zdroje dat apod.)
    • odhad délky programování, cena za práce a případné vícepráce
  • Podpis smlouvy

    Posledním bodem, před začátkem práce na projektu, je podpis právně závazného dokumentu, jehož nedílnou součástí je specifikace projektu.

    Podpis smlouvy v bodech

    • sepsání standardní smlouvy o dílo (tvorba internetové aplikace)
    • specifikace projektu
  • Grafický návrh

    V rámci komunikace s klientem navrhneme pro konkrétní projekt individuální design webové stránky. V ceně webu je 1 návrh designu a 2 případné redesigny.

    Grafický návrh v bodech

    • získání či vytvoření prvků firemní identity klienta (např. logo)
    • předání grafických podkladů webdesignérovi
    • schválení grafického designu webu klientem
  • Programování webu

    Po schválení designu se začíná s progamováním projektu. V této fázi může být objevena řada vhodnějších řešení, než byla uvedena ve specifikaci projektu a jejich změna a implementace je otázkou dialogu s klientem.

    Programování webu v bodech

    • backend - administračního rozhraní projektu
    • frontend - veřejně přístupná část projektu
    • průběžné konzultace s klientem během vývoje
  • Testování webu

    Po dokončení vývoje webových stránek se několik dnů až týden testují stránky na provizorním umístění u dodavatele. Před SEO optimalizací, zveřejněním stránek je tedy čas na některé dílčí úpravy.

    Testování webu v bodech

    • hotové dílo je k dispozici klientovi na serverech dodavatele
    • testování a dokončení posledních úprav
  • SEO optimalizace

    V rámci vývoje webu využíváme nejnovější informace k dosažení co nejlepšího výsledku webu ve vyhledávačích. Naše práce spočívá ve struktuře a kvalitě zdrojového kódu, upozornění vyhledávačů Google, Bing, Seznam popř. poskytnutí seznamu zboží pro porovnávače jako Heureka.cz nebo Zboží.cz. Klíčovým prvkem SEO je obsah webu s přidanou hodnotou, tedy kvalitní texty, které klient dodá, nadpisy a popisy produktů, které klient vyplní. K projektu poskytujeme základní informace o SEO, ale obsah nevytváříme.

    SEO optimalizace v bodech

    • optimalizovaný zdrojový kód stránek, validní kód dle aktuálních norem
    • pomoc a základní informace pro vytváření obsahu webu (copywriting není v ceně)
  • Předání webu & platba

    Po ukončení testů ze strany klienta a možných SEO optimalizačních úkonů lze webové stránky přemigrovat na oficiální umístění, kde budou k dispozici veřejnosti.

    Předání webu a platba v bodech

    • objednávka hostingu, přesun či nákup domény u kvalitní hostingové společnosti
    • přesun hotového díla na hosting, testování ze strany dodavatele
    • plnění obsahu webových stránek, pokud již nejsou naplněny dodavatelem
    • registrace na vyhledávačích, aktivace sledování přístupů na stránky apod.
    • vystavení faktury za provedené služby
  • Technická podpora

    Webové projekty jsou živým organismem a majitel může sám měnit obsah webových stránek, ale již nemůže ovlivňovat a přidávat nové funkce či je mu nepříjemné řešit konkrétní problémy s technickou podporou hostingové služby apod. Tyto úkoly za naše klienty řešíme i po dokončení projektu. Jednoduchý servis a časově nenáročné poradenství realizujeme ZDARMA. Pokud je požadavkem složitější úprava, je tato konzultována s klientem včetně časového horiznotu a předpokládané ceny. Složitost určuje dodavatel dle zkušeností a znalosti problematiky. Cenu za hodinu určujeme v závislosti na složitosti dle aktuálního ceníku služeb.

    Technická podpora v bodech

    • komunikace s technickou podporou třetích stran
    • administrace nastavení hostingu, emailových schránek, nákupy dalších služeb apod.
    • realizace jednoduchých úprav zdarma
    • složitější úpravy naceníme a necháme odsouhlasit emailem
    • pro rychlou kominukaci jsme připravili sekci Moje IP a konfigurace počítače

Ostatní služby▾▼▾

  • Poradenství v oblasti IT

    Řadu let se pohybujeme v oblasti tvorby webových stránek, vývoje internetových aplikací na míru, firemního marketingu a jednáme s lidmi i firmami. Naše produkty přizpůsobujeme přáním, požadavkům a můžeme tak poradit, jak efektivně zacílit svou reklamu na Internetu, jakým stylem ideálně provádět průzkumy trhu nebo doporučit některé z našich partnerských webů a projektů.

  • Domény & webhosting

    V rámci kompletního servisu a poradenství při vývoji webového projektu poskytujeme našim klientům služby v oblasti registrace či přesunu domén na jiný hosting v ceně zakázky. Domény a hostingy registrujeme vždy tak, že vlastníky jsou naši klienti a mají tak plnou kontrolu nad svým majetkem.

  • Servis & technická podpora

    Co bude s mou webovou prezentací po spuštění? Tento problém nemusí naše klienty trápit. Pro námi realizované projekty zajišťujeme zpětně plnohodnotnou správu a úpravy funkčnosti, komunikaci s webhostingovou společností, zakládání emailových schránek, poradenství atd. K dispozici máte i naši sekci Nápověda, která obsahuje základní rady a postupy pro řešení nejfrekventovanějších otázek a problémů našich klientů.

Ceník služeb

  • Nový webový projektcena dle typu a rozsahu projektu
  • Responsibilní web+10% z ceny projektu
  • Úpravy mimo záruční práce300,- až 500,- Kč/h dle složitosti *

* Jednoduché a časově nenáročné úpravy webu realizujeme v rámci záručních úprav ZDARMA. O rozsahu úpravy, z důvodu znalosti problematiky, rozhoduje dodavatel a případná cena úpravy je nejprve konzultována a schavlována emailem s klientem. Úpravy realizujeme v nejbližší možné době, dle aktuálního vytížení.